myshelg

I helgen blev det en myshelg på väddö med mamma och pappa. Min morbror åkte förbi örebro i torsdagskväll så då passade jag på att åka med. Kom hem typ 21 igårkväll efter en mysig helg.

Idag blev vi klara med vårat arbete! :) Sköönt! Vi har jobbat bra i gruppen. Idag skulle gruppen mötas i skolan halv nio och jag var såå trött imorse, men upp kom jag och iväg till skolan med, tur det! Blev klara vid tolv, så tog jag bussen hem och åt, var jättehungrig! Blir alltid så hungrig i skolan :P Har bara suttit framför teven och datorn sen jag kom hem typ, förutom att jag diskade, duktigt!

Nu kommer nog Francisco hem snart och vi ska äta, sen ska jag spela lite fotboll ikväll! ;) 

ska försöka börja uppdatera mer nu också, men är inte så bra på det. hehe..

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0