sjuk

Ja igar lag jag bara i sangen hela dagen, var magsjuk natten till igar och igar hade jag feber hela dagen, jobbigt! Men idag kanner jag mig mycket battre, har ingen feber men ar fortfarande trott sen igar och har lite svart att ata fortfarande.
Vi tankte aka till stranden idag men tar det imorgon istallet, det ar nog battre att jag blir helt frisk forst!

I mandags skjutsade vi edith till flygplatsen, sa nu ar hon hemma igen :( Det var iallfall jatteroligt att ha dig har eddan! :D Saknar dig redan! <3

Vi ska aka till sodra chile pa lordag eller fredag istallet, vi fram till dess ar vi kvar har :) Vi kommer vara i en stad som heter Los Ángeles :D dock inte i californien :P Dar kommer vi vara i en vecka typ, och sen nar vi kommer hem ar det mindre an 2 veckor kvar har i chile, ska bli kul att traffa familj och vanner! men vill inte till det svenska vadret! Fast nar vi kommer hem ar det ju mars och da ar det inte sa langt kvar till sommaren i sverige :)

Just nu sitter francisco och ater med tía ana och mormor, sa da passade jag pa att blogga lite. Eddan tjatar ju sa mycket :P Ikvall blir det nog Domino spel med mormor alicia :D Nar spelmormor ar i farten far man akta sig! haha hon ar sa rolig! :)

Vi hors! kommentera garna sa att jag kan se vilka som laser :)

kram och puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hola!!!

Como estan yo ya los hacia en Los Angeles, pero por medio de ésta me enteré que todavía estaban en Valparaiso, espero que te hayas recuperado del estomago, ahora mismo llame y me dijeron que andaban en la playa, tienen que tener cuidado cuando comen algo fuera de casa que eso les puede causar problema med magen, Pregunten a la abuela Eliana si van a ir comodos en la camioneta o si no se van en buss ya que el bus da mas seguridad no por ahorrarse unos pesos tengan que lamentar algo ya que he visto por la tv chile muchos accidente en este tiempo por la gente irresponsable que maneja o que va sin sinturon de seguridad por ir todos amontonados, bueno saludos a todos los quiero mucho y pasenlo bien<3. Las fotos estan bonitas luego pondre las mias del cumpleaños en el fece...



2009-02-12 @ 22:52:49
Postat av: Alexandra

Jag läser !!!

2009-02-19 @ 20:04:46
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: Dilma

hej mina barn!!!

hur är det med er? hoppas att ni har rolig i Los Angeles, vi är bra, jobbar som vanlig och ungarna på semester. Vi är lite ledsna på olyckan som hänt med camila, vi hoppas att hon kan klara bra och kan komma hem utam problem. Vi önskar en trevlig resa till valparaíso, vi pratar sen på telefon, puss och kram.....från Dilma

2009-02-19 @ 20:29:19
Postat av: Isabelle

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 15:24:13
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0