snabbis inlagg

Ja jag ska bara skriva ett snabbt inlagg. Snart ska vi aka och lamna edith pa flygplatsen, Mario ska skjutsa oss dit, skont! da slipper vi ta buss, det hade blivit krangligare och Mario erbjod sig at skjutsa! Snall! Ediths plan gar 17.25 sa vi ska ata lite snart och sen aka. Sen pa Onsdag aker jag coh kiko ner till sodra chile, till hans kusiner som bor dar.

Mamma pch pappa, om ni laser sa ska ju vi aka bort pa onsdag, ganska tidigt tror jag men nar ar ni hemma? Vi kan ju horas pa mail nar ni kommer hem eller pa sms for vi aker nog ganska tidigt pa onsdag och nar vi ar framme kan jag sms:a numret dit sa kan ni ringa dit istallet.

Skriver mer sen. hejda


Kommentarer
Postat av: Eddan

nu gäller det att du bloggar ordentligt för jag kollar dig varje dag! saknar er så mycket redan och mormor och tia. du får hälsa dom så mycket!!! resan gick bara bra, jobbigt att sitta ner så länge bara. tittade på kalle och cholkadfabriken på planet... det var en gubbe som snarkade så mycket på andra sidan gången så jag knappt kunde höra vad dom sa på filmen , genom hörlurarna lixom! hanvaknade inte ens när jag kastade en öronpropp på honom (Den kom på kinden) massa puss och kraaaam!!!

2009-02-11 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0