Valparaiso igen :)

Japp, imorse kom vi till valpan igen. Vi akte nattbuss, den gick kl 22.50 fran Los angeles och kom fram till valparaiso typ kl sju imorse. Sov ratt mycket pa bussen men den som satt framfor mig hostade sa mycket sa jag vaknade ganska ofta pa grund av henne, men kiko vaknade inte, han sov hela tiden typ. Jag kunde till och med ta kort pa honom nar han sov utan att han vaknade av blixten, hehe. Den bilden far jag dock inte lagga upp har for da blir han nog galen :P hihi. For han ar sa fafang min lilla baby :D

Nu har vi kommit hem till abuela alicia igen, har varit men abuela eliana (vi var med henne hela tiden i los angeles och akte buss med henne ocksa) och jag och kiko var nere i centrum en svang idag ocksa och kollade nagra saker.

Fick dock reda pa att camila (kikos kusinbarn typ) som ar 4 ar hade ramlat och ligger pa sjukhus :( sa vi ska nog halsa pa henne imorgon! Min lilla alskling! Men det verkar som det komemr ga bra for henne. <3

Vi har lite tid kvar har i chile nu, aker ju nasta torsdag, sa vi ska handla allt som ska handlas sa vi har dom sista dagarna lediga att gora saker som att traffa alla innan vi aker, ligga pa stranden, gora manikyr, ta massage och sant harligt :) For snart ar vi hemma i kalla sverige igen! Det blir bade roligt och trakigt att aka hem, kul att traffa alla hemma men trakigt att saga hejda till alla underbara manniskor har och plus att sverige ar kallt :P Men som tur ar sa ar det snart var i sverige!! ;)
Just det, kanske ska beratta lite om hur vi haft det i sodra chile.

Vi var dar i 10 dagar och vi halsade pa franciscos faster med familj. Vi hade jattemysigt och trevligt och skont dar, har solat och badat vid poolen, lagt pussel, atit massa frukt, varit pa tva olika discon och massa mer :) Och i lordags var vi pa en utflykt hela dagen till ett stiort naturreservat som var otroligt fint, med vattenfall, berg och en sjo och vi vandrade omkring dar i flera timma, vi gick typ en naturled eller vad det kallas. Det var iallafall jatterolgit och fint. Vi klattrade, hoppade pa stenar i vatten, (jag holl pa att ramla i sa min fot blev blot), drack vatten som kom fran bergen och fiskade (dock bara 3 kast for sen gick linan av :D )

Vi har alltsa haft det jattebra! :)

Nu orkar jag inte skriva mer,

Hasta luego hueones, (undra vilka som fattar) :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna och Francisco, äntligen ett livstecken från er. Det låter som ni haft en härlig vecka i Los Angeles! Nu har vi börjat räkna dagarna tills ni kommer hem, vad roligt det ska bli:) Här i Sverige har den stora nyheten varit att Viktoria och Daniel nu förlovat sig och att dom ska gifta sig nästa sommar, det var väl på tiden! Vi har det bra för övrigt. Mormor är i Sälen med Björn och karlAxel, det var väl lite jobbigt att komma dit för första gången utan morfar, men annars är det nog skönt där. Vi ska åka till stockholm i helgen, det är båtmässa och då passar vi också på att hälsa på Birgitta och BertOve. Ha det så bra nu på sluttampen och hälsa till alla, hoppas det är bra med flickan som gjort sig illa!

Massor med pussar och kramar från mamma och pappa

2009-02-25 @ 21:02:01
Postat av: Dilma

hej på er!!!!

Vad bra att ni har kommit hem till Valparaiso utan problem och att buss resan var ok, vi börja räkna dagarna som ni har kvar, vi börjar sakna er riktigt mycket för att jag tycker att ni har varit borta länge nu.hälsa alla där hemma. <333

2009-02-25 @ 23:15:40
Postat av: louise

Tack sötis :)

2009-02-27 @ 00:03:48
URL: http://thisislois.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0