Chile

- Vila i frid morfar, kan fortfarande inte fatta -
hoppas du ser mig fran himlen, och halsa farfar!

Jag alskar dig foralltid!

-tanker pa alla er hemma-

Forsta inlagget i chile!

Har ar allting bara bra, bortsett fran det daliga som hant :´(

just nu ar vi hos en kusin till francisco och vi ska snart ga ut och ta nan drink eller sa.
Har inte kunnat skriva tidigare eftersom vi inte har nagot internet an, men det kommer snart :) Vi har varit har i 4 dagar nu typ, sa vi har inte hunnit gjort sa jattemkt, men lite har vi hunnit med :)
Nar vi kom sa var det typ 7 personer som vantade pa flygplatsen, resan gick bra men det blev lite forsenat, sa dom hade vantat ett tag dar. Men iaf, nar vi kom sa fick jag en ros av kikos moster :) och dom var jattesnalla allihopa, sa akte vi hem till kikos mormor dar vi kommer bo mest. Nar vi kom fram till valparaiso var det verkligen jattefint!!! Staden ar jattestor och alla hus ar byggda mot bergen liksom, ska lagga upp bilder sa fort jag kan. Och vilka backar det ar!! Nar vi akte med bilen till huset var det jattebrant och jag vagade knappt kolla rakt fram! haha. Men det ar verkligen fint, och vilken utsikt det ar fran huset!!! Jattefint!!

Hinner inte skriva mer nu, men kommer skriva mer sen!

Saknar er darhemma!

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Pappa o Mamma

Hej!

Va roligt att du har det bra här är det -20 grader och det har kommit en dm nysnö så det är jättevackert ute.

Mormor och jag har gjort ett fint bord med kort på morfar och flera ljus och blommor och en ängel. Mormor tänder ljuset från dig alla dagar, så finns du med oss hela tiden.

Hur varmt har ni då? Det verkar vara väldigt vackert där, ska bli spännande sedan att se bilderna senare.

Må så gott och hälsa fransisco och alla andra med. Många kramar och pussar från mamma och pappa.

2009-01-04 @ 13:58:44
Postat av: Karla

Åh, jag bara drömmer mig tillbaka när du skriver :D!

Beklagar de som hänt"/! Men hoppas du mår bra:)!

Hälsa kiko och hans mormor och moster ! P&K

2009-01-05 @ 11:14:46
URL: http://shabuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0