.

Jag kan aldrig komma pa vad jag ska skriva for rubrik :P
Men men, har ar det bara bra, igar var vi med juan och hans flickvan till ett jattefint stalle med typ berg av sand, sa vi akte typ snowboard dar fast pa sanden :D det var jatteroligt, och det var verkligen fint dar, varldens utsikt :D Kommer nog upp bilder pa det sen. sen pa kvallen gick vi ut och tog en drink med dom, det var trevligt :)

Just nu ar vi hemma hos juan och ska ata snart, sen ska vi tilbaka till abuelita alicia (mormor alicia alltsa) ikvall. Idag hade vi tankt aka till stranden men vi gor inte det tror jag, for det ar ratt molnigt idag och blaser lite.. Hoppas det ar bra med alla hemma, saknar er! Men det ar inte langt kvar till edith kommer nu och det blir jatteroligt!! :)

Den 16:e ska vi till santiago tror jag, till kusin mauricio, sa blir vi kvar dar tills edith kommer, det blir roligt, sa ska dom visa oss santiago.. det ska bli jattekul att se! Igar nar vi var pa sandsstallet akte vi bill ratt langt langs kusten, det var jattefint, viña del mar ar superfint, massa fina hotell och sa, jag och kiko funderar pa att ta nagra hotellnatter dar sen, skulle vara kul. Sen akte vi till concon, en liten by med strand och hotell och sa, dar at vi supergoda empanadas (piroger typ) Jag tog en med ost jag skinka och den var jattegod!

Nu ska vi ata, men skriver mer sen :)

pusskram


Kommentarer
Postat av: Karla

Va det las dunas ni va till? :)

åh concon där bor mormor,de är en mysig

liten stad :)! Det låter som att ni har haft

det jättebra :D! Hoppas ni får kul i santiago!

P&K

2009-01-07 @ 20:51:06
URL: http://shabuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0