Förste gästbloggaren.

Är verkligen en ära att fa gästblogga för bloggdrottningen Johanna, snart har vi lika manga läsare som Blondinbella utan att behöva göra bort oss o Let´s dance! de ni!

Kom alltsa hit igar. Resan hit gick jattebra. kunde sova den mesta tiden sa det var skönt. Pa resan fran ChallesDeGalles hit flög jag tillsammans med ett band fran Tokyo alla hade asspacade kläder, päls och munskydd. Johanna och Frasse hamtade mig pa flygplatsen och vi tog en taxi hem till Mauricio, Frasses kusin som bor inne i Santiago. Sen shoppade vi lite pa ett kopcenter. hittade tva snygga skor och ett linne. Var sjukt trött pa kvallen nar vi var hemma hos Mauricios flickvan och at middag men forsokte halla mig vaken for att komma in i ratt dygnsrytm.

Igar akte vi med bergbana upp pa ett berg som heter cerro san cristoba, darifran kunde man se hela Santiago. Mycket storre an vad jag hade trott! Vi tog massa fina kort och jag och Johanna kopte sma berlocker med  la virgen pa, en staty som stod hogst upp pa berget. Nar vi akt ner igen gick vi hem, vi kakade middag lite senare pa en jattemysig restaurang inte sa langt fran dar vi bor.

idag har vi sovit lange och ska ta det lungt. Vi har nyss atit frukost och tittar pa life of Ryan schekler, typ det enda programmet som inte ar dubbat ;)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0