mall

Japp, idag har vi varit pa ett stort kopcenter, vi akte metron dit och vi kom dit utan att aka fel och vi blev inte ranade, sa det var ju bra ;) Dar var vi hela dagen och shoppade, billigt ar det ocksa, perfekt. Jag kopte tva trojor, en mascara fran loreal som kostade 60 kr (!), en planbok, en present till mamma som jag inte kan skriva eftersom hon sakert kommer lasa :P, ett linne och en ryggsack :) Imorgon ska vi till en till mall sa da blir det formodligen lite mer saker, imorgon tankte jag kopa lite mer klader och nagra skor kanske.. Alla markesklader ar verkligen billigare har, och det gillar jag :) Vi var dar typ hela dagen, kom hem vid 21 tiden nan gang. Just det, jag fick en kompis dar ocksa, haha, nar jag stod sjalv vid pizzahut och skulle bestalla (kiko stod i en annan ko) da vard et en liten tjej, typ 8-9 ar som borjade prata med mig, jattesot, hon fragade om jag kom fran argentina,  sa jag berattade att jag kom fran sverige, och hon bara, jaha (fascinerad) och sa pratade vi lite och sen bara, vad jobbar du med dar da? jag sa dagis och hon bara jaha, sen fick hon sin mat och sa hejda typ :D hehe, hon var rolig.
Fikade pa starbucks idag ocksa, jatte gott, vi at cheesecake och en god paj men hallon, blabar och nougat, och frappuchini :)

Alla som laser kan garna kommentera nat sa jag vet vilka som laser :)

<3


Kommentarer
Postat av: Karla

Ja visst har han blivit stor :D helt vild är han, haha! Bara bra med oss, med er då ? Ni verkar ha det

helt kanon bra (Y)! Visst är det härligt mat koncept dom har på dom flesta malls, jag älskar:) P&K

2009-01-21 @ 10:37:52
URL: http://shabuls.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud va mysigt ni verkar ha det! (ja vi kommer verkligen vara på varsin sida jorden!)

2009-01-21 @ 11:35:18
URL: http://mmp.blogg.se/
Postat av: karin

ååå starbucks - saknar!! och frappuccino?! vilken sort drack du?? :D Det verkar ju som att ni har det jättebra där borta, jag vill också!! kram!

2009-01-24 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0