Tillbaka till valpan ;)

Ja snart sa aker vi tillbaka till valparaiso igen! Det blir roligt att visa allt dar for edith. Vi aker nog harifran om nan timme. Jag har precis lagt over alla bilder till ett usb-minne som edith hade med sig, perfekt! Maste kopa att jag med sa jag kan ha alla bilder dar sen nar hon aker hem. Nu vantar vi bara pa att kiko ska duscha och sa ska vi packa det sista sen tar vi taxi till bussterminalen och aker, det tar typ 1,5 timme dit sa det ar inte sa langt.

Sen sist vi skrev har vi varit pa fantasilandia, fatt salsa lektioner av mauricio och shoppat lite till :)

Kvallen innan vi skulle till fantasiladia (ett nojesfalt om ni inte visste) sa vi att vi skulle lagga oss ratt tidigt sa vi inte skulle vara sa trotta morgonen efter. Det gick inte sa bra eftersom vi borjade prata om salsa, haha. Det slutade med att vi allihopa dansade salsa for fullt har i lagenheten :D det var roligt, men ganska svettigt dock. Hehe. Vi gick ovh la oss runt 3 pa morgonen. haha. Som tur var oppnade inte fantasiladia foran kl 12 sa det blev inte sa tidigt iaf :)

Vi kom dit typ halv ett och borjade med att aka en vattengrej dar man blev HELT blot!! HAHA! Det var roligt, det var typ som stockarna pa liseberg fast man satt typ 20 st i en :D Efter det akte jag och kiko en jatterolig bergochdalbana men lite loopingar och sant, forst framlanges och sen baklanges, den var kul!
Vi fortsatte att aka saker och vi lyckades fa med oss edith upp i frittfall!! ;) Det var en rolig dag med massa sockervadd, bilder kommer sen eftersom dom ar pa ediths kamera sa det far vi fixa i valpan :)

Igar akte vi till ett kopcenter som heter parque arauco, det var bra ocksa, jag kopte harinpackning for halva priset jamfort med sverige sa nu hoppas jag att den gor nat mirakel med mitt har for det ar inte i sa bra skick (MASTE klippa mig). Sen kopte jag presenter till mina broder ;)

Forresten gillar jag nar det ar billigt med taxi sa att man kan aka det overallt ;)

Nu maste jag dock ga och packa klart och om ni har tur kommer det en liten update fran eddan senare ikvall nar vi anlant till vart kara valpan!!

Grattis i efterskott ocksa pappa!! :) Hoppas ni har det bra i Indien!!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0