caliente

hej!

Nu sitter jag har igen :) har precis varit ute och solat lite, vaarmt! Det ar typ 27 grader har idag, men jaattevarmt i solen. Idag fyller kikos kusins barn alejandro ar, sa det kommer vara lite kalas for honom har idag, dom bor precis bredvid. Igar var vi hos tía fanny, Kikos faster. Hon bor i en lagenhet med jattefin utsikt over hela valparaiso och over havet, det var jattefint! Tog flera kort, ska nog lagga in bilder pa den har datorn senare idag, sa kan jag laga upp nagra har. Igar var vi ocksa pa en marknad med massor av frukt och gronsaker, vi kopte massor, jattegott :p och billigt!

Imorgon kanske vi ska till viña del mar och shoppa :) Har faktiskt inte kopt nagot an, men vi har inte kollat i affarer mkt alls an. Hittills har vi mest traffat massa folk. Och varit med juan ocksa da. Sen maste vi ga till stranden snart ocksa sa jag kan bada forsta gangen i stilla havet. Men igar kande jag pa vattnet iaf, det var faktiskt inte sa kallt som jag trodde, det var typ som sverige pa sommaren. Jag skulle gissa pa att det var typ 20 grader. Och det var en positiv overaskning, for jag trodde det skulle vara iiiiskallt. Och nar vi fragade kikos faster och kusin hade dom verkligen ingen aning, men dom sa iskallt. Sa det var bra att det inte var sa kallt :) Och pa stranderna har ar det verkligen fullt med folk, nar klockan ar atta pa kvallen ar det fullt. Inte som i sverige. hehe . 

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, och blir lite stord av kiko som sitter bredvid och kommenterar allt jag skriver! :P Nasta gang ska jag blogga utan kiko :) 

Kan skriva mer senare och da kommer jag nog lagga upp bilder ocksa! 

pussokram 

 

Kommentarer
Postat av: Louise a

Hej gumma . jättekul att läsa om vad ni har för er, är inte alls avundsjuk lovar :D haha nej men fortsätt skriv så jag kan få drömma mig bort lite från vardagen i kalla sverige :) hälsa med dig ! pusskram

2009-01-11 @ 22:45:59
Postat av: Karla

Yes hon bor där :) Visst är de kul där enda nackdelen är ju all sand som hamnar överallt på en! Här hemma har det vart sjukstuga senaste veckan, blää! Hur är det med er då ? bilder tack :P!! Sitter och bläddrar igenom mina sen sist jag va där och fyy vad jag vill åka nu! Typ att jag ska skicka iväg Gustaf till jobbet

så cashen börjar rulla in så vi kan åka, haha! sköt om er och en update vore på sin plats :P! P&K

2009-01-14 @ 01:25:05
URL: http://shabuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0