fest

Hola!

Igar var vi pa fest i viña hos sebbe som fyller 21 imorgon, det var roligt! Vi kom typ vid 20 tiden igar, sen kom det ratt mycket folk och vi var kvar dar hela kvallen, vi hade jatteroligt. Dar traffade vi verro ocksa, sebbes kusin fran sverige och hennes kille, sa det var roligt med lite svenskar :) Det var tankt att vi skulle sova dar, jag och kiko gick och lade oss typ kl 7 imorse, sov en timme sen vaknade jag av att sebbe och en till ska sova pa samma madrass som oss, (madrassen var typ 1,20 bred). Sa det blev inte sa mycket mer somn for mig. haha! Dock sov kiko vidare som om inget hant men jag vackte honom typ kvart i tio och sa att vi borde aka hem och sova istallet. efter 40(!) minuters skakande, knuffande och viskande fick jag liv i honom, haha forst var han helt borta och borjade snacka om att det bara var att ta kort (?) och att johanna ska folja med hem, men jag sa lugnt til honom att jag ar johanna, haha han var jatterolig :D Tillslut vaknade han iaf och vi tog en taxi til centrum i viña, eller en kollektivo men det var bara vi som akte sa det var typ en taxi och det kostade 4 kronor och vi akte typ 10-15 min, billigt var det! I viña satt vi lite pa en bank och andades frisk luft :) det var skont, for ingen av oss madde sa jattebra. Att festa med sebbe ar inte att leka med :D haha! Det vet ju du edith? ;) 

Sen tog vi bussen till valpan, val dar tog vi varsin smoothie pa bogarin, sen gick vi och kollade lite saker for det var skont att ga lite. och sen akte vi hem med kollektivo, kom dock lite fel sa vi fick ga en bit, vi ar inte sa bra pa kollektivo :P men det var bra for da passade vi pa att ga och halsa pa farmorn en svang sen gick vi raka vagen hem och lade oss och sov och vaknade for nan timme sen :D hehe.

Nu mar vi bra bada tva, dock jattehungriga, det finns mat till oss fardig, men det som ar synd ar ju att varken jag eller francisco fattade den konstiga gasspisen, sa vi vantar pa att tia ana och mormor ska komma hem och hjalpa oss! haha.
Det blev ju inte direkt battre av att vi satt och sa alla svenska saker vi ar sugna pa! Nu vill jag hem och ata kottbullar med potatis, sas och lingonsylt :)

chao!


Kommentarer
Postat av: Dilma

Muchos cariños y que tengan un buen viaje de vuelta a casa, los quiere Dilma<3

2009-03-04 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0