bokat!!!

Nu är det bokat och klart! Den 12 maj åker jag till thailand och hälsar på min bästa Louise!! Ska bli så otroligt roligt så jag kan knappt vänta. Louise är en vän som jag känt längst och fortfarande umgås med, hon är en sån som jag kan träffa och det är som om vi sågs igår fast det gått ett halvår, hon är en sån som jag alltid kommer vara vän med, hon gör mig alltid glad och vi har alltid så himla kul tillsammans. Allt tok vi har gjort, haha, herregud vilka minnen vi har! :) Kommer bli awesome med 8 dagar med henne i Thailand!!! :D

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Karla

Åh va härligt, det är du värd :)!

Ja det måste vi gäller att planera in så

det passar för alla :) Yepp vi ska dit då

vet du va hon önskar sig ? kram

2010-04-14 @ 20:50:54
URL: http://shabuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0