Jobb och föreläsning

Idag var det först jobba som gällde och sen föreläsning. Jobbet gick superbra och det är såå mycket att göra nu, men jag tycker om när det är mycket att göra! Kul är det!

Nu sitter jag och försöker plugga, går inte så bra, så jag tror jag gör lasagne istället ;P

Imorgon är det först seminarie eller "gruppträff", sen blir det jobb en sväng och sen heelg :) Skönt!

Just nu längtar jag bara till Thailand, ska blir så kul! Så därför måste jag plugga lite extra och tänka på att jag ska ska åka och njuta därborta!

I helgen blir det nog lugnt, kanske bio eller nåt. Sen nästa helg ska vi åka hem till tierp, fira mig, jag fyller ju nu på söndag så får träffa lite släkt nästa helg. Sen på lördagen är det Paulas 18-årsfest, ska bli trevligt!! Utgång sen på kvällen! Längesen jag var ute i uppsala så det blir kul. Men det känns så sjukt att Paula blir 18! 92:or kan liksom gå på krogen nu! ojojoj, nu känner man sig gammal!! :D

Sen helgen efterdet blir det vaaaalborg och som jag längtar!! Kommer bli awesome, och den kommer såklart firas i uppsala!! Var annars? Uppsala är bäst på valborg, åh vad jag längtar! Mycket att längta till nu ;)

Det var allt för mig idag, nu - LASAGNE :) mmm

Kommentarer
Postat av: Karla

haha aa :) Ok, jag har en sak i tankarna som jag tror hon skulle gilla så vi får se.. ja det måste vi ! ja det skulle va skit kul, vilka är det som ska ut då? kram.

2010-04-16 @ 02:03:56
URL: http://shabuls.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 09:12:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0