Lasagne

Blev ingen lasagne igår, var för trött. Men nu så, nu står den i ugnen!! ;) Yummie!!

Idag har både skola och jobb hunnits med. Först skola där vi hade lektion (!), vi har aldrig lektioner. Men det var bra, lärde sig endel :) Nu ikväll blir det bar amys här hemma med älsklingen, äta gott och mysa framför teven. Sköönt.. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska försöka städa här hemma, det behövs verkligen! hehe..
Ja just det, fick reda på att jag klarade hemtentan i förre delkursen nu, så jävla sköönt då det inte var särskilt lätt att få ner 4 frågor på 2 sidor, med litteratur på typ 800 sidor. Så det var väldigt skönt att slippa göra kompletteringar på det!

Så himla fint väder ute nu, nästan så man vill gå ut.. men det blåste så kallt innan tyckte jag, men nu ser det riktigt fint ut.

Det var allt för mig idag, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0