Tentaplugg

Heej,

Nu har det gått mer än en vecka sen sist, så vad har hänt?

- fyllt år
- varit i tierp
- paula fyllde 18
- fest för Paula
- utgång i uppsala

och nu - tenta plugg!

Fick hemtentan i fredags och jag kollade på den idag första gången, illa.. Men har gjort två frågor nu så jag ska nog hinna! Tycker ekonomi är rätt kul faktiskt :) Men hemtentor är sällan roliga.. Dock bättre än sociologi!

Idag ska vi kolla på en lägenhet också, och jag måste gå o fixa pass också. Ska försöka hinna klart med del 1 på tentan idag, vore skönt.

Igår kom vi hem vid nio, så det blev inte mkt gjort den kvällen. Snart är det valborg också, då blir det Tierp igen, eller uppsala på fredag såklart, men åker till tierp redan på torsdag. Blir nog kul, uppsala är bäst på valborg! :)

Nej, nu ska jag fortsätta med tentan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0