haha

Kul att jag är sämst på att blogga! :P Dock får jag lite press från mallanballan och friday nu eftersom dom hade kommenterat, som jag såg nu(!) haha sämst på blogg var det ja ;P

Men iaf så går allt bra här i örebro och jag har fullt upp med tentaplugg och allt vad det innebär.. Jobbigt, men snart över, får hoppas på att jag uppnår ett g på lördag bara, känns lite sådär just nu!
Förövrigt är det väl inget speciellt som har hänt.
Eller JO, JAG HAR JU FÅTT JOBB! :D Ska börja jobba extra på manpower på måndag, ska bli sjukt kul! Ska få hjälpa till med rekrytering och det är ju liksom det jag pluggar! Så det är perfekt :)

I helgen blir det som sagt tenta på lördag(!) och sen blir det förmodligen lugnt.. kommer vara helt slut efter tentan som håller på till åtta.. seegt! Sen tror jag att kikos lillebror Alle kommer hit också :) Han har lov nästa vecka så då kommer han hit till oss och hälsar på. Paula kommer dock inte, hon åker ju till Indien på söndag den lilla skiten :P

Nej, åter till pluggandet!

hasta la vista <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0