Love my new job!!

Ja jag har ju fått jobb här i örebro! :) Började jobba på manpower idag där jag ska jobba extra när jag pluggar. Det verkar jätteroligt och idag har jag fått ringa på en referens :) Det gick bra och jag tror jobbet kommer bli skitkul! Ska dit imorgon med och lära mig mer saker, det är mycket att lära men bara roliga saker!

Nu är jag hemma och är tröööött! Men måste läsa några kapitel först. Har ju börjat en ny delkurs idag, organisationssociologi, verkar heelt okej :)

Längtar till på lördag då bästa Cath har fest! Kommer bli grymt!!

Nej, nu - läsning!


Kommentarer
Postat av: Malin J

Saturday it´s gonna be AWSOME!!!

2010-02-23 @ 00:10:32
URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0