ekonomi

Idag hade vi första föreläsningen på den nya delkursen personalekonomi. Ekonomi kanske är nåt för mig, vem vet? Läraren verkade bra iaf, så vi får väl hoppas att kursen är rolig!

Nu sitter jag och inte gör så mycket alls, har tvätt-tid så ska snart gå ner och hänga upp lite.. Sen blir det soffan och hollywoodfruarna :)

I helgen vankades det 90-talsfest, som spårade lite lagom sådär.. haha, herregud!! Men kul var det, jag var grupie åt backstreet boys, mest Nick(=Lisa) :D

Imorgon blir det först gymet med Mallan, sen en sväng på stan och till sist jobb.

Nej, nu måste jag ner till tvättstugan!

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2012-01-12 @ 22:36:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0