Förkyld

Kära örebroare (och andra också)

Ja, förkyld har jag blivit. Hoppas bara på att febern går ner och att jag blir frisk tills imorgon, eller iaf bättre så jag kan jobba! Och på fredag ska jag ju till stockholm, så då bara måste jag vara frisk.

Vad har mer hänt sen sist då?

Caths sweet 21 party - check
Vg på tentan - check
Jobbat - check
Skrivit jobbannons som publicerats - check
Blivit förkyld - check

Var väl ungefär det.

Men på fredag ska jag till Stockholm med min mami :) Vi ska bo på hotell, äta gott, shoppa och göra annat kul. Ska bli hur mysigt som helst!

Nej, nu vankas te, strepsils och plugg..

Chao hueones!


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 05:07:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0