Sjuuuk

Åh, feber har jag!! :/ hade 38,5 igår och idag har jag 38 så känner att jag mår mycket bättre nu. Efter en alvedon känner jag mig nästan frisk.. Men skippade föreläsningen idag iaf, så jag blir frisk nångång!!

Helgen har varit lugn, jag och francisco var och åt på en mexikansk restaurang i lördags, det var gott och mysigt!

Igår började vi dagen med en promenad i solen, gick till willys och väl där kände jag att febern var på g. Ont i kroppen och allt det där.. sen när vi kom hem gjorde jag lasagne! :) mmm... men sen var det bara att ligga i soffan hela kvällen, mådde inte alls bra. Tur att jag mår bättre idag! är nog helt frisk imorgon!! Då blir det jobb, måste gå igenom allt innan Lotta åker till London, för då måste jag kunna allt jag ska göra :)

Nej, ska försöka städa lite här, om jag orkar! Behövs verkligen!! Får passa på medan alvedonen håller i sig!!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0